banner

banner

maandag 22 januari 2007

Droom over Dave Mustaine

In eerste instantie dacht ik dat deze droom geen betekenis zou hebben maar daar heb ik het dus mis! Dromen over beroemde mensen betekenen dus wel degelijk iets. Voor degenen die niet weten wie Dave Mustaine is (en dat zal zowat iedereen zijn), hij is de heel beroemde en steengoede gitarist/zanger van mijn favoriete metal band Megadeth!



Ik herinner me nog maar enkele flarden dus mijn excuses als het wat onsamenhangend overkomt. Maar zijn niet alle dromen zo?
Dave kwam naar België om zijn CD te promoten of zoiets, hij wilde een anoniem logeeradres en mensen die hem gewoon zouden behandelen. Om de één of andere reden zijn wij dat geworden. We namen hem mee uit eten, naar de bioscoop en zelfs naar de Efteling! (yeah right).
Verder weet ik niets meer.

Dromen over een beroemd persoon kan 3 dingen betekenen:
1. Hij kan daar zijn om iets over uzelf of een naaste te uiten.
2. Hij kan representeren wat u graag zou willen zijn, de talenten zijn er al, ze moeten alleen nog in het bewuste leven opgenomen worden.
3. Hij kan staan voor een deel van uw persoonlijkheid of gedragspatronen die u geweigerd hebt bij uzelf te erkennen.
Ik wil heel graag geloven dat het nummer 2 is, per slot van rekening zijn er grootse plannen in die richting en als die werkelijkheid worden… 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten