banner

banner

woensdag 4 april 2007

Bizarre droom

Normaal gesproken speel je zelf de hoofdrol in je dromen maar de laatste tijd overkomt het me meer en meer dat het niet zo is. Deze maal ook weer.
Lorenzo en ik gingen een videoclip opnemen en een vriendin van mij was de danseres in de clip! Ze had een pruik met lange witte haren ze had witte doorzichtige gewaden aan die wapperden in de wind. We waren de clip hoog in de koude bergen gaan opnemen en het was bijzonder grauw en mistig. 
Terug beneden – aan de voet van de berg dus – was het een hittegolf (ja alles kan in een droom) en mijn vriendin en ik gingen naar de bakker hier op de hoek. Die verkocht toevallig ook konijnenvoer.
Mijn vriendin had een plastieken zak in haar handen. Toen ik erin keek, lag Snowy daarin! Languit en op zijn gemak! In een plastiek zak!
Toen werd ik wakker.

Op het eerste zicht zou je zeggen: het slaat nergens op. Maar dansen in een droom kan verscheidene betekenissen hebben. Een bezetenheid die je moet loslaten, symboliseren van verborgen gevoelens enz. Een konijn betekent dan weer een onschuldig slachtoffer en onnodige schuldgevoelens.
Maar voor hetzelfde geld betekent het niets want ik heb wel meer bizarre en onverklaarbare dromen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten