banner

banner

maandag 16 april 2007

Nachtmerries

Ja hoor, het is weer die tijd van de maand en daar horen migraine en nachtmerries bij. 
Deze keer was ik bij mijn ouders thuis en ik moest iets uit de kelder halen. Dan zie ik dat Snowy mij volgt en hij huppelt vrolijk rond in de kelder, maakt binkies enz. Plots ontdekt hij een spleet naast het venstertje waardoor hij kan ontsnappen! Dat venstertje komt uit onder de gemetste dorpel van de voordeur (kan iedereen nog volgen?) dus heel ver kan hij niet weg. Ik ren naar buiten om hem te vangen en heb een sigarenkistje bij om hem in te stoppen.  Snowy is klein maar niet zo klein…

Verder waren er nog heel wat nachtmerries maar die kan ik me niet meer herinneren.
Sowieso heb ik heel slecht geslapen. Bij migraine komt alles (licht, geur, geluid) 10x versterkt door en als je een vriend hebt die snurkt… Mijn trommelvliezen trilden letterlijk mee van het geluid en het leek wel alsof er een drilboor naast me lag!
Pfff, hormonen… voor mij hoeft het niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten