banner

banner

vrijdag 6 april 2007

Nog meer bizarre dromen

Van deze droom herinner ik me alleen nog flarden dus dit verhaal hangt waarschijnlijk met haken en ogen aan elkaar.
De droom begon met mij, ik zat in een tuinstoel in de warme zon met mijn neefje op schoot toen hij nog een baby was.
Het volgende fragment speelde zich af in een klaslokaal – ik vermoed de lagere school -  en ook hier dwaalden we weer door de gangen maar nu om de deugniet uit te hangen. Sommigen verstopten zich in de kasten en zo.
Terug in het klaslokaal, kwamen er ineens allemaal puppies binnen. Dolenthousiast sprongen ze op en wilden spelen en likjes geven maar eentje lag in een vreemde houding naast mij en bewoog nauwelijks. Toen hoorde ik iemand zeggen dat zijn kloon mislukt was en de droom was voorbij.
Dromen over baby’s wil zeggen: een nieuw begin met grote mogelijkheden voor de toekomst. Een puppy staat voor behoefte aan bescherming en vriendschap en de dood voor het einde van een fase in je leven; weg met het oude, voort met het nieuwe.
Zou dit op een nieuwe job kunnen wijzen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten