banner

banner

zondag 13 mei 2007

Kleine update

Hè hè, weeral een week verstreken dus tijd voor een berichtje, hoewel ik niet zoveel nieuws heb.

De tweede werkweek zit erop en ik begin me al goed thuis te voelen. Het helpt ook dat ik afga op mijn gevoel, dat heeft me tot nu toe nog niet in de steek gelaten. 

Verder heeft Fluffy haar zelfvertrouwen weer volledig terug! Ze springt naar de keuken met groot gemak en ook Snowy’s kooi (waar ze ooit ook is gestruikeld) is niet meer veilig.
Ik ben natuurlijk blij met deze evolutie, ook het eten gaat al wat beter.
Toch valt het mij op dat ze me missen (of wil ik dit gewoon graag zien?) want ze zijn veel aanhankelijker dan gewoonlijk. Zelfs Shiny wordt spontaan wakker zodra ze mijn stem hoort.

De andere diertjes zoals de musjes, merels en meesjes zijn nog altijd volop aanwezig en ook onderweg word ik nog steeds vergezeld door kraaien, kauwen en eksters. Fijn gevoel, nooit alleen zijn :).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten