banner

banner

zondag 3 juni 2007

Rust

De rust is – voorlopig – wedergekeerd op het werk maar ik zoek toch nog door naar een andere job. Ik blijf nog steeds op mijn hoede en ik ga er vanuit dat ik er binnen enige tijd zal weggaan.
Dat maakt de druk wel minder, ook de druk van het solliciteren is er niet meer. Heerlijk als je je zo goed en zelfzeker in je vel voelt.   
Het voelt natuurlijk ook fijn aan om in een gezellig huis thuis te komen waar je je welkom voelt, vooral door de knagertjes. Van knagers gesproken: afgelopen woensdag was Snowy jarig en dat hebben we uitgebreid gevierd, mèt taart, kijk maar:


Mijn vriend was de dag erna jarig en ook dat werd gevierd.
Kortom, het is fijn als je kan genieten van de kleine dingen in het leven, zoals de pony’s en schaapjes hier achter in de wei. En de vogeltjes op het terras, zijn ze niet schattig?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten