banner

banner

zaterdag 7 juli 2007

Kraaien in droom

Het valt mij op dat ik wel heel veel met kraaien te maken krijg. Nu duiken ze zelfs op in mijn droom. Ik stond voor een grote kale boom zonder bladeren, dus ik vermoed dat het winter was. Het was ook een erg donkere, zwaarbewolkte dag.
Die boom zat dus werkelijk barstensvol kraaien en de ene kraste al luider dan de andere, alsof ze elkaar wilden overtreffen. Plots stopte het krassen en begonnen ze één voor één aan een scheervlucht, recht op mij af! Net vóór mij schoten ze weer de hoogte in. Zo ging dat 3x na elkaar en toen schoot ik wakker. Ongetwijfeld zit het avontuur met de mus daar voor iets tussen (zie vorige log).

Kraaien brengen magie en zijn symbolen van scheppingsvermogen en spiritualiteit. Dat ben ik de laatste maanden blijkbaar compleet vergeten want de tekens blijven maar komen. Ik moet dringend terug wat kalmer gaan worden, weer een positieve kijk op het leven gaan hebben en gaan genieten van de kleine dingen want dat is er serieus aan ingeschoten. Dus bedankt kraaien en mus.   
Het getal 3 betekent tijd van magie en nieuwe geboorte. De creatieve verbeelding is heel actief; werk ermee. Uit je, maar pas op voor geroddel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten