banner

banner

dinsdag 21 augustus 2007

Hamster en konijnendromen

Het is altijd fijn als je eigen diertjes in je dromen voorkomen maar dromen kunnen toch zo onlogisch zijn.
Het eerste deel ging over Shiny, ik zie haar in haar kooi zitten en heel voorzichtig iets oppakken aan de kant van de kooi. Ik ga nog wat dichterbij en zie dat het een pasgeboren baby hamstertje is! Heel voorzichtig neemt ze het in haar mondje en laat het in haar buidel zakken.
In mijn droom zeg ik tegen mezelf: "dat kan niet, hamsters hebben geen buidel en Shiny kan al helemaal niet zwanger zijn want ze zit alleen’. Ik antwoord mezelf in de droom: "wie is hier aan het dromen, jij of ik?" Erg verwarrend hè?  
De droom gaat verder, mijn vriend zegt dat hij nog iets kleins door de kooi heeft zien kruipen en inderdaad, er kruipt een hamster van ca. 3 weken door de kooi, ze heeft een mooie lichte crème kleur zoals Hammie. Dan zie ik plots het mannetje zitten, de vader van de babietjes dus, hij ziet er net zo uit als een korenwolf (ook wel veldhamster genoemd) maar dan formaat Syrische hamster.
Ineens verspringt het naar een andere droom waarin ik in de wachtkamer zit bij een dierenarts. Er zitten zomaar 3 (!) assistenten en ik zeg in mijn droom tegen mezelf: "kijk hoeveel werk er is en ik heb die job niet kunnen krijgen." Als ik naar beneden kijk zie ik dat ik Snowy bij heb in de draagmand, hij zit te bibberen van de angst maar waarom ik hem bij heb is niet duidelijk.
Ik heb vorige week gesolliciteerd naar een baan als dierenartsassistente dus dat verklaart veel. Helaas heb ik de job niet gekregen omdat ik niet in de gemeente woon waar de praktijk gevestigd is, stom criterium, niet? Het zou mijn droom geweest zijn en ik zou een grote aanwinst voor de praktijk zijn. Maar blijkbaar heeft het lot andere plannen voor mij in petto. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten