banner

banner

zaterdag 11 augustus 2007

Nog eens kaarten gelegd

Het is al een heel tijdje geleden maar ik was toch benieuwd wat de kaarten over mijn toekomst te vertellen hadden. Niet dat ik geloof dat de toekomst al vastligt maar gewoon… nieuwsgierig.
Mijn vraag was hoe de toekomst er zou uitzien wat werk betreft, ik ben immers nog steeds op zoek naar een andere job. 


En hier komt de uitleg.

Kaart 1: De Toren (het verleden en de invloed die het nog heeft op mijn vraag)
Deze heb ik ondersteboven getrokken, de omgekeerde betekenis dus.
Valse beschuldigingen. Ik heb een plotse verandering veroorzaakt of een opstandige houding aangenomen die schokkend, verrassend of angstaanjagend voor anderen was.
Neem dat maar van mij aan ja! Het kan niet anders of dat slaat terug op de keer dat ik tegen mijn bazin ben uitgevlogen nadat zij mij valselijk beschuldigd had.

Kaart 2: De Hogepriesteres (hindernissen op mijn weg)
Er wordt een geheim onthuld. Vaak toont de kaart een sterke vrouwelijke invloed. De kaart toont mystieke kracht, psychische gaven en het onderbewustzijn. Hij houdt verband met het geheugen en intuïtie. Vertrouw op uw instincten.
Dit snap ik niet helemaal, wie is die vrouwelijke invloed? Mijn bazin, collega of moeder? En is vertrouwen op mijn instincten nu net niet goed?

Kaart 3: Pentagrammen Ridder (gunstige invloeden)
Een donkere jongeman met zeer donker haar en donkere ogen. Een conventionele, praktische jongeman die niets aan het toeval overlaat. De ridder aanvaardt gemakkelijk verantwoordelijkheid en steekt zijn handen uit de mouwen. Hij is betrouwbaar en vastberaden.
Zou dit de beschrijving van mijn vriend kunnen zijn? Want eerlijk gezegd ken ik niemand anders met donker haar en donkere ogen. En de beschrijving klopt over het algemeen wel.

Kaart 4: Bekers 2 (de nabije toekomst)
Zonder diepe emotionele band kan hij duiden op samenwerking, vriendschap en de beëindiging van rivaliteit.
Wie weet? Mijn collega (degene die tegen de bazin is gaan kleppen) en ik kunnen beter met elkaar opschieten en ze neemt me soms zelfs in vertrouwen. Vriendinnen zullen we nooit worden maar het is al fijn als je relaxed kunt werken.

Kaart 5: Staven 6 (de verre toekomst)
Een belangrijke ambitie zal worden vervuld. Voor elke onderneming wordt succes voorspeld. U moet er misschien voor werken, maar uw overwinning zal groter zijn dan u verwacht. Wees dapper en brutaal, want roekeloosheid is deze keer rendabel.
Tjonge, als dat geen mooie toekomstvoorspelling is! Ik hoop dat het slaat op mijn boek en/of mijn toekomstige carrière als dierengedragstherapeute. Sowieso was ik van plan alles op alles te zetten maar de kaarten zijn een mooie steun.

Kaart 6: Pentagrammen Koning (de uiteindelijke toekomst)
Een donkere man die veel verantwoordelijkheid op zich neemt. Een praktische realist. Een zakenman, bankdirecteur of rijke boer. Hij is meestal getrouwd en erg sluw. Ondanks zijn rijkdom is hij bescheiden. Hij heeft een evenwichtig karakter en wordt niet snel boos.
Tja, hier maak ik weer weinig uit op. Is dit de beschrijving van mijn vriend of toekomstige baas? 
Rijk is mijn vriend alleszins niet, of moet ik zeggen nog niet?  

We zullen zien, over het algemeen ziet het er rooskleurig uit en dat had ik nodig.
Wordt ongetwijfeld vervolgd. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten