banner

banner

zondag 7 oktober 2007

2de vervolg gezondheid

Wat een week! 
Toen ik maandag bij de dokter was, wilde ze mij al een week laten thuisblijven. Ik weigerde omdat ik het niet eerlijk tegenover mijn collega’s vond. Zolang ik niet juist weet wat er in mijn rug zit, verbijt ik de pijn en ga gewoon doorwerken. Dat was mijn plan tenminste.

Maandagavond dacht mijn lichaam daar anders over, ik wist dat ‘die tijd van de maand’ er weer aankwam en dat gaat altijd gepaard met migraine. Tel daarbij de opstoot van sinusitis, de beginnende oogontsteking, de pijnen in mijn rug, heup en been en het plaatje was compleet. Ik duizelde helemaal weg en kon niet meer rechtstaan, laat staan lopen.
Ik dacht dat het met een goede nachtrust wel zou overgaan maar nee. Woensdag was het nog steeds niet beter en ik had geen andere keuze dan terug naar de dokter te gaan en thuis te blijven.
En het doet deugd hoor: Zo een week kunnen herbronnen! 

De pijn in mijn been blijft weg zolang ik niet teveel recht sta en de duizeligheid is ook fel geminderd maar nog steeds niet weg. Aan mijn bloeddruk lag het niet maar wat wel de oorzaak was, kon de dokter mij niet vertellen. Waarschijnlijk veel te veel hooi op mijn vork genomen.

Morgen moet ik onder de CT scan en dat is met contrastvloeistof dus ik moet nuchter zijn. Hopelijk verloopt alles vlot en vinden ze eindelijk wat er zit. Ik weet niet of ik in de "ontkenningsfase" zit maar ik maak me plots weinig zorgen, hoewel ik toch bang ben voor een eventuele operatie. Vreemd, een heel dubbel gevoel.

En omdat de toekomst er zo onzeker uitziet, heb ik nog eens mijn kaarten gelegd. Wat een verrassing weer!
Hoewel jullie weten dat ik niet geloof dat mijn leven bepaald wordt door kaarten, sterren of wat dan ook; is het toch fijn om steun te ondervinden van ‘andere wegen’. Ik geloof nog steeds dat het leven een gevolg is van de keuzes die je maakt maar zowel de totemdieren, mijn Chinese horoscoop als deze kaarten sterken mij in mijn keuze om het roer radicaal om te gooien en mijn eigen ritme te volgen.
Mijn vraag was dubbel: hoe gaat mijn toekomst er qua werk en gezondheid uitzien?


Kaart 1 (het verleden en de invloed die het nog heeft op uw vraag): Het Rad van Fortuin.
Een gunstige wending, het eindresultaat van vroegere handelingen en de werking van het noodlot die niemand helemaal kan vatten. Het einde van huidige problemen en een aantal opvallende buitenkansjes.
Kaart 2 (hindernissen op uw weg): Staven 2.
Een succesvol en voorspoedig partnerschap wordt vaak getoond door het verschijnen van Staven 2. Eendracht leidt tot het ontstaan van projecten en tot succes. Denk positiever over uw vooruitzichten.
Kaart 3 (gunstige invloeden): Pentagrammen 4.
Materiële stabiliteit en het vasthouden aan bestaande zekerheden en bezittingen. Financiële problemen zullen overwonnen worden en u zult in een comfortabele situatie belanden. Geld staat op de bank.
Kaart 4 (de nabije toekomst): De Dwaas.
Er kan u niets gebeuren, wat u ook doet! Neem risico. Begin een nieuw hoofdstuk in uw leven. Verwacht het onverwachte. Onconventionele mensen kunnen uw leven binnenstappen.
Kaart 5 (de verre toekomst): De Wereld.
Het vervullen van elke taak. De beloning van arbeid en succes. Succes bij alle ondernemingen. Het eind van de ene cyclus en het begin van een andere. Deze kaart wordt beschouwd als de beste van het spel en toont dat de strijd voorbij is en dat u hebt gewonnen.
Kaart 6 (het uiteindelijke resultaat van uw leven): De Hogepriesteres.
Als de hogepriesteres in de kaarten verschijnt, wordt er een geheim onthuld. Vaak toont de kaart een sterke vrouwelijke invloed. De kaart toont mystieke kracht, psychische gaven en het onderbewustzijn. Hij houdt verband met het geheugen en intuïie. Vertrouw op uw instincten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten