banner

banner

zondag 30 december 2007

Niet veel nieuws

Behalve dan dat het razend druk is met de feestdagen, optredens, repetities, opnames en kinesitherapie. Er blijft dus weinig tijd over voor spirituele belevingen en dat vind ik wel jammer. Ik kijk eigenlijk al een beetje uit naar volgend jaar en in het bijzonder naar het moment dat de grote drukte voorbij zal zijn. Hopelijk is dat half januari want dan begin ik met mijn 2de module hondengedragstraining. Helaas is ‘mijn’ merel niet meer teruggekomen, je weet wel, het vrouwtje dat iedere morgen trouw op haar eten zat te wachten. Ik hoop maar dat er niets gebeurd is en dat het gewoon wil zeggen dat ik haar niet meer nodig heb. Tussen al die drukte door heb ik wel nog tijd gevonden om een bezoekje aan het Dierenparkje te brengen. Ze hebben dan gelijk ook wat oud brood en worteltjes gekregen. En de nijntjes zijn zo tam dat ze het uit je hand komen eten maar dat staat natuurlijk niet op foto :(. Een fotoreportage: 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten