banner

banner

zondag 20 juli 2008

Jong musje en ander nieuws

Het blijft erg druk, vandaar niet zoveel logjes. Het verspreiden van mijn flyers over dierenartsen, dierenwinkels en asielen neemt erg veel tijd in beslag. Maar wat doet het deugd als je ziet hoeveel mensen hieraan willen meewerken! Ik heb onnoemelijk veel contacten gelegd de afgelopen weken. De nieuwe konijnengedrag site is in principe af maar ik wacht nog op details en mooi weer om foto’s te maken. Als alles goed zit, ga ik ook meewerken bij een nieuwe opvang in Limburg. Daar zou ik dieren EHBO leren en hondengedrag in praktijk. Natuurlijk kunnen ze mij inschakelen voor konijnengedrag want daar hebben ze nog niemand voor. Dieren blijven een grote rol in mijn leven spelen en ongeveer een week geleden mocht ik getuige zijn van een mooi schouwspel. Een jong musje dat zijn/haar eerste vlucht maakt, verdwaalt op mijn terras en wordt gevoed door mama/papa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten