banner

banner

donderdag 16 oktober 2008

Droom over "circus"

Wat een dromen de laatste tijd! 

Ditmaal liep ik over een stadsplein en ik zag een circustent staan. Het circus was nog niet geopend maar nieuwsgierig als ik was, ging ik op zoek naar een teken van leven. Iets verderop hoorde ik stemmen. Iemand zei: ‘goed zo, en nu wat hoger’. Ik stak mijn hoofd aan een tent in en ik zag een vrouw die een kat aan het trainen was om een nieuw trucje aan te leren. Toen de poes mij zag, was ze afgeleid en deed ze de oefening niet goed. ‘Dan mag jij de beloning hebben’, zei de vrouw tegen mij. Het was een zuurtje (gelukkig gebeuren zulke vreemde dingen alleen in dromen). 
Ik was erg benieuwd of ze nog meer dieren trainden en dat deden ze. Ze namen me mee naar het achterste gedeelte van de tent waar de dieren gehuisvest waren. Opeens zag ik dezelfde hamsterkooi staan waar Shiny in gewoond heeft. Opgewonden ging ik dichterbij want ik zag pluizige wezentjes zitten. Waarop die vrouw zei: ‘Oh ja dat zijn onze baby cavia’s’. Geen hamsters dus. 

Toen werd ik wakker, waarschijnlijk gewoon een teken dat de tijd nog niet rijp is voor een nieuwe hamster.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten