banner

banner

maandag 25 februari 2013

Droom over Mika en bestelling/levering

Deze nacht heb ik gedroomd dat Mika stierf voor mijn ogen en op een dramatische manier. Haar oogjes puilden uit, haar tong stak wat uit en ze strekte haar armpjes uit naar mij, alsof ze hulp vroeg. In mijn droom was ze wel crèmekleurig, maar ik noemde haar Mika. Dit is uiteraard een droom over mijn angst. Op dit moment is ze aan het aftakelen en kan het einde elk moment komen :(.

In de andere droom stopten er 3 of 4 bestelwagens en allemaal hadden ze bestellingen bij voor mij. Maar ik had helemaal niks besteld en had de grootste moeite om ze af te wimpelen. Ik dacht dat het betekende dat andere mensen mij van alles proberen te verplichten door manipulatie. Zoals die cursus in Antwerpen enz. Maar op internet vond ik dit: Droom je dat er een levering binnenkomt, dan staat dit voor een nieuwe kans of uitdaging in je leven. Toch heb ik het gevoel dat mijn idee beter klopt, omdat ik de bestelling afwimpelde. Ofwel maakt mijn onderbewustzijn duidelijk dat ik positiever moet zijn omdat ik anders goede kansen laat liggen. Ik weet het niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten