banner

banner

dinsdag 19 maart 2013

Fluffy en Snowy in mijn droom

Ik herinner me nog maar een klein stukje ervan. Zowel Fluffy als Snowy waren beduidend jonger, want ze waren zeer actief en haalden deugnietenstreken uit. Net zoals in het echte leven kon ik ervan genieten, andere mensen zouden boos worden maar ik niet :). Fluffy en Snowy waren aan het spelen op de inrit van mijn ouderlijk huis. Overal waren gaten gegraven, 3 holtes voor de garage en eentje midden in de inrit. Fluffy zat dichtbij het gat in het midden van de inrit, ik zat bij haar. Een man (L?) kwam naar ons toe en sprak zogenaamd berispend tegen Fluffy maar ook hij was duidelijk geamuseerd. Fluffy ging op haar achterste pootjes staan alsof ze bedelde bij die man. Ik zag alleen haar achterkant. Snowy zat bij de gaten voor de garage maar iemand had die intussen opgevuld. Maar met hele rare dingen: kauwgomballen! En natuurlijk was Snowy er met grote smaak van aan het eten :).


Ik wist niet eens dat kauwgom een betekenis kon hebben, maar op internet vond ik dit: "Als je droomt over kauwgom, vertrouw dan niet te veel toe aan mensen die je nog niet zo goed kent. Wees terughoudend met een nieuwe relatie".
Ik ben sowieso wantrouwig en een nieuwe relatie zit er echt niet in! Hm, misschien begrijp ik deze droom later beter. Het was alleszins fijn om mijn lieverdjes er in te zien :).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten