banner

banner

dinsdag 27 augustus 2013

Droom over Snowy

Ik droom niet zo vaak over Snowy, maar ik denk dat ik weet waarom hij nu opduikt in mijn dromen. Ik maak me wat zorgen om zijn rug/pootjes, ben bang dat hij dezelfde problemen als Fluffy gaat krijgen. Klik hier om mijn knagers blog van dit onderwerp te lezen. 

In deze droom huppelt hij van mij weg en laat hij duidelijk zien dat het rechterachterpootje stijf is (niet het voorpootje dus) en het lijkt ook wat korter.
De toekomst zal uitwijzen of dit gewoon een vertaling van mijn angst is of een voorspellende droom.

Voorlopig heb ik alleszins niets verdacht meer gezien. Hij spurt en maakt weer binkies :). En eindelijk zit hij weer boven de 800g! Vandaag 811, houden zo, mijn lief knuffelknulletje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten