banner

banner

dinsdag 20 augustus 2013

Nare droom over Fluffy

Ik heb de laatste tijd de ene nachtmerrie na de andere. Op zich al erg genoeg, maar nog erger als mijn mooie moppie moet lijden in de droom.

In deze droom liep ik mijn badkamer binnen en zag een emmer vol water in bad staan. Er spartelde iets in het water en toen ik dichterbij ging kijken, was het Fluffy die naar lucht aan het happen was! Ik haalde haar er onmiddellijk uit en foeterde op iemand waarom hij haar in hemelsnaam aan het verdrinken was. 
Ze kon nog steeds niet goed ademhalen en ik zag dat er een strakke band rond haar nekje zat. Ik verwijderde hem meteen en ze voelde zich dadelijk beter. Iemand in mijn droom deed heel veel moeite om Fluffy te vermoorden. Ik zag/hoorde niet wie en ik weet niet waarom ik dit droom. Heb wel een vermoeden, maar dat zal ik maar niet openbaar maken...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten