banner

banner

dinsdag 6 augustus 2013

Sprinkhaan en duizendpoot in huis

Toen ik vanmorgen de gordijnen opentrok, zat er een sprinkhaan op het raam. Vreemd, want het raam heeft niet opengestaan. Het betekent dat de sprinkhaan uit het veld achter mijn huis gekomen is, op het terras geraakt is en vervolgens het hele huis heeft doorkruist. En dit alles in stilte want ik heb niets gehoord. 
Heb het beestje met een bekertje gevangen en buiten weer losgelaten. Beetje wazige foto want hij wandelde er vrij snel vandoor:


In dit bericht heb ik ooit nog iets geplaatst over de sprinkhaan en zijn betekenis: http://spiritualiteitcorina.blogspot.be/2008/07/sprinkhaan-houtduiven-en-mussen.html
Ik ga een nieuwe sprong in mijn leven wagen, maar heb geen idee op welk gebied. Gezondheid? Het huis dat eindelijk in orde raakt? Dat zijn eigenlijk de enige dingen waar ik momenteel mee bezig ben.

Verder zag ik plots een duizendpoot tegen de muur kruipen. Uitleg over dit totemdier: flexibiliteit, weet van alles, nieuwe paranormale energieën en omgevingen openen zich.

Ik ben reuze benieuwd naar de toekomst :).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten