banner

banner

zondag 29 september 2013

Droom over aanrijding

Ik herinner me niet meer veel van deze droom. Enkel dat hij zich afspeelde in Hasselt achter het Stadhuis, ter hoogte van 'het Hooghuis'. Ik reed er met mijn auto. Wilde ik parkeren of omkeren, ik weet het niet meer. Maar ik reed een jongetje op de fiets omver. Ik weet zelfs niet meer of ik nog verder gedroomd heb of wakker geworden ben.

Volgens internet zou het een manier kunnen zijn om iets uit mijn jeugd te willen "uitschakelen". Ik weet maar al te goed wat, maar wil dit niet openbaar maken. Ik heb nooit therapie gehad, maar ben een kei in het verdringen van dingen. Hoewel ik de laatste jaren merk dat sommige dingen ineens weer naar boven komen door bepaalde gebeurtenissen. 
Heb helaas geen geld voor therapie dus ik moet het op mijn eentje gaan verwerken of het nog beter gaan verdringen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten