banner

banner

zondag 19 januari 2014

Alweer droom over wind

Deze keer stond ik in de keuken. In het echte leven tochtte het daar vroeger heel erg als er oostenwind stond. De koude lucht stroomde dan via de afzuigkap naar binnen en zo ontstond een koude tocht door het huis. Ook de deur naar het terras is nog niet 100% tochtvrij omdat ze krom is en ik op verschillende plaatsen verschillende soorten tochtband moet aanbrengen (ben ik mee bezig).

Misschien komt de droom daar vandaan? Feit is dat er weer een zeer koude wind aan de afzuigkap binnen kwam. Voor de keukendeur hing aan de binnenkant een deken om de ergste koude buiten te houden. Dit deken stond bol naar binnen toe. Het laat me denken aan de droom van oudejaarsavond: klik hier.

Dromen over de wind die blaast, symboliseert je levenskracht, energie en dynamiek. Wind staat voor veranderingen in je leven. Als je droomt over stormachtige wind, betekent dit onrust en problemen. Je zou veel stress kunnen ervaren vanwege een situatie uit het echte leven. Ik weet niet goed welke situatie bedoeld wordt, ik ben bijna verlost van alle last uit het verleden en de toekomst ziet er helemaal niet slecht uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten