banner

banner

woensdag 29 januari 2014

Dromen en numerologie

De laatste dagen droom ik heel veel per nacht. Zoveel dat ik 's morgens niet meer wist wat ik allemaal gedroomd had. Dus legde ik een notitieboekje naast mij en 's nachts schreef ik dan de kernwoorden op. Maar 's morgens kon ik me niet meer herinneren dan de kernwoorden.
Dus daar zal ik het mee moeten doen, hopelijk helpt het mij alleszins een beetje een verklaring te vinden.

In de eerste droom stond ik op een roltrap die in een razendsnel tempo naar beneden ging. Toen ik moest afstappen, struikelde ik bijna. De verklaring: "Droom je over een roltrap, dan staat dit voor een verandering in je levenswijze of je romantische leven. Ga je met een roltrap naar beneden, dan betekent dit dat je de diepere lagen van je onderbewuste in gaat".

In droom n°2 kwamen lasers voor die over de grond schenen zoals je wel eens in films ziet. Meer herinner ik me niet meer. Ik weet zelfs niet meer welke kleur ze hadden, ik twijfel tussen rood en groen. "Een laser in je droom staat voor helderheid en waarheid. Je ziet en begrijpt alles veel beter. Het kan ook zijn dat je je aandacht moet concentreren op een ding tegelijkertijd. De kleur groen staat voor gezondheid en geluk. Een droom waarin de kleur rood sterk voorkomt staat voor sensualiteit en kracht".

In de derde droom had ik een hondje op mijn arm, het leek op een cavalier, die de kleuren van Sproetje had (oranje-wit). Ik knuffelde uitgebreid met het hondje, was met iemand aan het praten en ik liet zien hoe trots ik was op mijn hondje. "Een droom waar een hond in voorkomt, bevat vaak een belangrijke boodschap. Droom je over een hond, dan maak je snel goede vrienden. Knuffelen in je droom is een positief symbool. Het staat voor liefde, tederheid, troost en bescherming. Komt de kleur oranje sterk in je droom voor, dan heb je een levendig en extravert karakter. Je hebt een boeiend leven met een brede horizon en veel interesses. Wit staat in je droom voor reinheid, perfectie, vrede, onschuld, bewustzijn en een nieuw begin. Komt wit veel voor in je droom, dan voel je je herboren of je hebt een nieuwe, frisse kijk op het leven gekregen".
Het enige waar ik me niet in kan vinden is de uitleg over oranje. Ik heb veel interesses maar vind mezelf allesbehalve extravert of levendig. En een boeiend leven heb ik al helemaal niet ;-).

Dan nu over de numerologie. De laatste tijd zie ik synchrone getallen opduiken als ik bv. naar de klok kijk. Niet 1 keer, maar meerdere keren per dag en zelfs 's nachts! Getallen die ik veel zie: 11u11, 12u12, 2u22, 3u33 en 5u55. Op dit forum staan mooie verklaringen. Ook hier staat een interessante tekst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten