banner

banner

zondag 9 februari 2014

Eindelijk nog eens over Fluffy gedroomd

Wat was het lang geleden dat mijn lief mollig meisje nog in mijn dromen verscheen! Je kunt je wel voorstellen hoe blij ik was om haar weer eens te kunnen voelen en ruiken.

Toch was het een vreemde droom. Mijn konijntjes (Snowy was er uiteraard ook) woonden in een soort chinchilla kooi. De kooi was dus hoger dan ze lang was. De nijntjes liepen vrolijk de trappen op en af. Aan de buitenkant zag ik Sproetje tegen de tralies naar boven klimmen!

Toen Fluffy uit de kooi en naar me toe kwam, begon ik haar natuurlijk te knuffelen. En dan gebeurde er iets dat ik niet begrijp. Ik zag plots dat haar rechteroogje wit was. Het zag eruit alsof ze blind was. Dat is nochtans in het echte leven nooit gebeurd. Snowy daarentegen begint wel erg slecht te zien en ik denk dat zijn oogjes (vooral het linker) wat grijs wordt.

Maar verder over Fluffy, als ik haar knuffelde - en dan vooral op haar wang of haar hoofdje - trok het wit weg uit haar oog. Zodra ik stopte met haar aan te raken, kwam het wit weer terug.

Ach, misschien betekent het ook helemaal niets en breng ik gewoon de eigenschappen van beide konijnen samen in één. Toch denk ik dat het verdwijnen en terugkomen van het wit iets betekent, maar ik begrijp niet wat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten