banner

banner

zaterdag 19 april 2014

Droom over beertje

Dit was een zeer warrige droom. Vandaag moet ik voor de eerste keer namiddag werken en meer verantwoordelijkheid nemen. Wellicht maak ik me daar een beetje zorgen om en verwerk ik dit in mijn droom. Ik was dus op het werk en er gebeurden allerlei verwarrende dingen. Niemand wist goed wat ie moest doen. 

Het beeld dat me bij blijft echter is dat we een magazine ontvingen waar nieuws in stond over het werk. En het nieuws was dat we een beertje hadden opgevoed met de hand en dit weer hebben uitgezet in het wild. Er stonden foto's bij van iemand die het beertje knuffelde. 

Pff, geen flauw idee wat dit vandaan komt, heb nergens op tv of zo beren gezien.
Of misschien heeft het te maken met de site over dromenverklaringen: grotebeer.net. 

Anyway, volgens hen is dit de uitleg die bij de beer hoort: "Droom je dat je achterna gezeten of aangevallen wordt door een beer, dan heb je in je echte leven te maken met competitie en agressie. Jaagt een beer andere mensen weg in je droom, dan heb je in deze periode geen behoefte aan mensen om je heen. Je wilt liever alleen zijn nu. Beren in een droom symboliseren ook een periode van introspectie en nadenken".

Ik kan er niets uit opmaken, behalve dan de periode van introspectie en nadenken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten