banner

banner

dinsdag 1 april 2014

Droom over niezen, verdwijnende hoofden en wesp

Wow, dit moet een van de vreemdste dromen zijn die ik al ooit gehad heb...

Ik was slechts toeschouwer in deze droom die zich afspeelde op het plat dak van een hoog gebouw. Er stond een groepje mannen, wat ze deden, was niet duidelijk. Plots werden ze allemaal terug tiener.
En daarna begonnen ze één voor één te niezen, maar als ze dat deden, verdween hun hoofd even. Flits weg, flits weer terug.

Ik heb alle afzonderlijke elementen opgezocht, maar kan er niet echt iets uit opmaken omdat ik geen hoofdrol had, maar alleen toeschouwer was.
Droom je dat je een gedeelte van je hoofd mist, dan is dit een positief teken. Je zult meer bereiken dan je verwacht had. Als er iemand anders onthoofd wordt, dan ben je ook succesvol, maar pas na ontmoedigende vertragingen. Sta je in je droom bovenop een dak, dan ben je er aan toe om te beginnen aan een nieuwe fase in je leven of om nieuwe spirituele ideeën te accepteren. Droom je van een jongere versie van jezelf, dan symboliseert dit gefrustreerde pogingen om fouten uit het verleden te herstellen of om gemiste kansen te grijpen. Moet je niezen in je droom, dan staat dit voor tijdelijke opluchting.

Enkele dagen geleden schreef ik nog aan mijn vriendin dat ik mijn verleden maar niet afschudden. Zou het er iets mee te maken hebben?

Dan zie ik gisteren ook nog een wesp. Ben doodsbang van die beestjes, ze zat binnen en Chica was er naar aan het happen. Ik heb ze met de spinnenvanger kunnen vangen en netjes weer kunnen vrij laten.
Als het een totem/krachtdier was, zou ze deze betekenis hebben: productiviteit, constructie, communicatief, doelgericht, ijverig, houdt de dingen in orde, gids voor spirituele vooruitgang, houdt je gegrond.
Gebruik van vrouwelijke energie om te strijden, zusterschap, kennis van vrouwengroeperingen, leeft in commune, bescherming, dromen worden vervuld door praktische inspanningen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten