banner

banner

vrijdag 18 juli 2014

Boodschappen

De afgelopen dagen krijg ik weer boodschappen van mijn engelen door. Zo word ik bv. wakker met het nummer in mijn hoofd: "I wish you heaven" van Prince. Ik heb echter geen idee of het een boodschap is die voor mij bedoeld is, of is het mijn wens voor Fluffy?

Gisterenavond zag ik dan een vleermuis. Je moet weten dat ik 's avonds niet vaak buiten kom (bang voor dikke spinnen) en dat ik heel slecht zie. Dus het is een klein wonder dat ik verschillende keren dezelfde vleermuis zag overvliegen.
De betekenis volgens internet: Wedergeboorte, gids, verandering, inzicht, gezondheid, welvaart, intuïtie, ouderdom.
Geen slechte dingen, laat maar komen, zou ik zeggen. Vooral de gezondheid en welvaart zijn erg welkom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten