banner

banner

zondag 31 augustus 2014

Droom over kuikentje

Ik kan me niet meer herinneren wat er precies gebeurde in de droom. Het enige wat ik nog weet, is dat ik een schattig kuikentje op mijn hand had. Sowieso smelt ik als ik piepende kuikentjes hoor. Het laat me altijd denken aan mijn kindertijd waarin ik kuikentjes met de hand groot bracht.

Als je over een kuikentje droomt dan duidt deze droom je er op dat je wat meer aandacht zou moeten besteden aan een unieke en speciale situatie in je leven waarvan jij je nu niet volledig bewust bent. Open je ogen en besef hoe belangrijk die situatie of gebeurtenis wel niet is, ze kan je hele leven veranderen. Verder kan een kuikentje de mogelijkheid tot groei vertegenwoordigen. In negatieve zin kan een kuikentje ook lafheid en domheid symboliseren. Als je droomt over vrolijk piepende kuikens in een kom dan kan je er op rekenen dat een bepaald probleem snel opgelost zal raken. Kuikentjes worden vaak als speciale geluksbrengers beschouwd.

Wordt er met de speciale situatie mijn ontslag bedoeld? Ik kon de job fysiek niet meer aan en de engelen hebben blijkbaar een handje toegestoken. Of wordt er het samenwonen met mijn ex mee bedoeld? Hopelijk kom ik er binnenkort achter. 
Ik ga alleszins genieten van de welverdiende vrije tijd die ik tegemoet ga. Genieten van meer "me-time" en tijd met mijn diertjes. Maar vooral prioriteit geven aan mijn gezondheid, iets wat ik al veel te lang heb uitgesteld!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten