banner

banner

maandag 8 september 2014

Droom over gestolen handtas

Hm, dit vond ik een rare droom. Ik werd ook heel nerveus wakker. Het "toeval" wil dat de handtas van een kennis van mij een dag later daadwerkelijk gestolen werd.

In mijn droom liet ik mijn handtas 1 seconde onbewaakt in een klein winkeltje waar ik konijnenbeeldjes zat te bekijken. En ik zie een transseksueel (!) ermee vandoor gaan. Daarna ging ik naar mijn werk (welk werk?) en daar kreeg ik een fax met een tip waar mijn handtas kon zijn. Toen werd ik wakker.

De verklaringen laten me een beetje schrikken, ik herken mezelf er wel in, maar had geen idee dat dit uit mijn verleden weer opflakkerde.

Een handtas staat voor de persoonlijke dingen die je met je meedraagt en voor je identiteit. Ook kan een handtas staan voor oplossingen in je persoonlijke leven. Dromen waarin je een handtas draagt, duiden op geheimen die je dichtbij je draagt en beschermt tegen ontdekking. 

Als iemand iets van je steelt in je droom, dan mis je emotioneel begrip en waardering in je leven. Als er een dief in je droom voorkomt, dan heb je het gevoel dat je iets belangrijks ontnomen is.

Als je een transseksueel ziet in je droom, duidt dit erop dat de mannelijke en vrouwelijke kanten van je Zelf zijn beschadigd. Je bent onwillig om de schaduwkant van jezelf te confronteren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten