banner

banner

dinsdag 16 september 2014

Droom over nacht

Mijn moeder en ik zaten in de auto en we waren op weg naar iets. Van de ene seconde op de andere was het donker/nacht. Ik zei nog tegen mijn moeder dat ik nu voorzichtig moest rijden om geen voetgangers te raken.
Het volgende moment waren mijn moeder en ik voetgangers en keek ik de hele tijd achter me om te kijken of er geen auto's kwamen. We liepen aan de rechterkant van de weg, wat niet verstandig is.

Speelt je droom zich in de nacht af, dan staan er obstakels tussen jou en het verwezenlijken van je doelen. Je kunt het gevoel hebben dan bepaalde zaken waar je tegenaan loopt, nog niet duidelijk zijn. Neem meer tijd om na te denken voordat je je beslissing maakt. Kun je iets niet vinden in het donker, dan dien je je humeur beter in de hand te houden. Ben je verdwaald in het donker, dan staat dit voor onzekerheid of verdriet. Tast je rond in het donker, dan vind je het moeilijk om een beslissing te maken omdat je niet genoeg informatie hebt. Onderzoek alles en laat je niet tot een keuze overhaasten.

Droom je dat je autorijdt, dan staat dit voor je ambitie en hoe goed je van de ene fase in je leven naar de volgende kunt komen. Kijk naar de rit, was deze gemakkelijk en prettig of lastig en vervelend? Dit staat voor hoe je door je leven beweegt. Kijk ook of je de chauffeur of een passagier bent. Dit staat voor een actieve of passieve rol in je leven.

Qua verklaringen begrijp ik er weer niet veel van. Het enige waar ik nu mee bezig ben, is het opstarten van het infuus om mijn immuunsysteem af te remmen. Ik stel het al jaren uit omdat ik bang ben voor de bijwerkingen. Moet ik het dan toch maar niet doen? Is er nog een andere oplossing mogelijk? Of moet ik nog even afwachten om te kijken wat rust met me doet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten