banner

banner

donderdag 11 september 2014

droom over ruimtereis

Tjeez, wat een rare droom. Ik was in de ruimte, in een ruimteschip dus, en ik zou naar huis (?) vertrekken. Maar de manier waarop was bijzonder. In de bodem van het ruimtetuig was een ruimtepak ingebouwd, ik moest dus liggend reizen. Het was een strak rubberen stretch pak waar ik me moest in wurmen, geholpen door mijn collega-ruimtereiziger. Hij/zij mocht trouwens een "gewoon" ruimtepak aandoen. Je weet wel, wit met een grote helm en zuurstofflessen op de rug.

Ik heb geen flauw idee waar deze droom vandaan komt, want ik heb echt geen science fiction serie of -film gezien.

De verklaring vind ik zo mogelijk nog vreemder.

Wanneer je droomt over de ruimte, dan staat dit voor je creativiteit. Deze droom kan ook staan voor iets of iemand die uit het niets verschenen is. Komt er een ruimteschip voor in je droom, dan ben je er aan toe om je spirituele, mysterieuze kant te ontdekken. Zitten je kleren je te strak in je droom, dan voel je je verstikt in een relatie.

Dat ruimteschip oké, maar iets of iemand die uit het niets verschenen is... hm, nee, ik zie het nog niet. Verstikt voelen in een relatie, welke relatie? Mijn ex die tijdelijk weer bij me woont?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten