banner

banner

woensdag 31 december 2014

Gedroomd over Fluffy

Het was wel een rare droom, maar dat ligt misschien aan de migraine. Ik was op vakantie in een hotel, samen met een jongen en een meisje. We hadden allemaal onze huisdieren meegebracht en de hotelkamer stond vol konijnen en hamsters. Ik had 2 dieren bij: Fluffy en Sproet. Er was een gedeelde badkamer op die verdieping en die zag er maar eng en donker uit.
Verder herinner ik me niets meer van de droom en een verklaring ervoor heb ik ook niet. Het is wel fijn dat mijn konijnenmeisje me blijft opzoeken.

Op Grote beer dromen vond ik dit, ik begrijp het wel, maar weet niet hoe ik het moet doen.
Speelt je droom zich in een badkamer af, dan zit je in een periode van zelfvernieuwing. Het is tijd om een aantal lasten of emoties los te laten die je op je schouders hebt genomen. Een droom waar een hotel in voorkomt geeft aan dat je op een nieuwe manier over een oud probleem moet nadenken om tot een oplossing te komen. 
Komt er een huisdier in je droom voor, dan staat dit voor hoe goed je jezelf onder controle kunt houden. 
Dit droomsymbool kan ook staan voor je behoefte aan meer liefde en acceptatie van anderen. 
Droom je over een huisdier dat dood is gegaan, dan is dit een manier van je onderbewuste om het verdriet te verwerken.
Zie je een hamster in je droom, dan hou je je driftige buien in toom. Deze droom kan ook staan voor de behoefte aan liefde en acceptatie. 
Een droom over een konijn betekent dat je op het punt staat om een uitdaging succesvol te besluiten.

Zowel huisdier als hamster hebben ongeveer dezelfde betekenis, hm, stof om over na te denken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten