banner

banner

dinsdag 3 februari 2015

Droom tijdens dutje

In de droom was het donker maar ik weet niet zeker of het avond, nacht of ochtend was. Ik rijd met de fiets en blijf met het voorste wiel in de sneeuw steken. Alle auto’s hebben hun lichten aan en zoeven voorbij. Dan rijd ik een industrieterrein op, voorbij een brandweerkazerne. Sommige mannen dragen carnavalspakken n de vorm van gorilla’s. Ze roepen dat ik voorzichtig moet zijn en ik antwoord lachend dat ik dat altijd ben. Dan houdt de droom op.

Mogelijke verklaringen: Ben je verdwaald in het donker, dan staat dit voor onzekerheid of verdriet. Tast je rond in het donker, dan vind je het moeilijk om een beslissing te maken omdat je niet genoeg informatie hebt. Onderzoek alles en laat je niet tot een keuze overhaasten.
Droom je dat je fietst, dan is het belangrijk dat je een goede balans vindt tussen werk en plezier.
Komt er een gorilla in je droom voor, dan staat dit voor brute mannelijke kracht en dominantie.

In alles herken ik wel iets. Hier kan ik mee werken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten