banner

banner

donderdag 19 maart 2015

Droom over hamster die roze uil wordt

Het zal wel geen wonder zijn dat ik over een oranje/witte hamster heb gedroomd, ik mis mijn lieve Sproet nog steeds. De droom speelde zich wel weer af bij mijn ouderlijk huis. Iemand kwam me waarschuwen dat hij een hamster zag lopen en dat ik ze moest gaan vangen. En inderdaad: Sproetje liep over de inrit richting garage. Ze liep de garage binnen en bij de achterpoort kon ik haar te pakken krijgen. Nu was ze wel een grote hamster, maar in mijn droom was ze ondertussen al richting cavia gegroeid!
Ik pakte haar dus met 2 handen vast, ze draaide haar hoofd 180° en plots was ze veranderd in een roze uil en ze beet me! De uil had trouwens geen veren maar dat zachte baby donsvachtje.

Een uil staat voor wijsheid en een pure geest. De uil is ook een symbool dat staat voor je onderbewuste, dus let goed op de boodschap die je krijgt van de uil. 
Roze staat voor liefde, geluk, vriendelijkheid en affectie. Een droom waarin roze sterk voorkomt, betekent vaak dat je verliefd bent of dat je aan het helen bent door liefde.
Droom je dat je iemand bijt of gebeten wordt, dan zou je graag iets terugdraaien wat niet terug gedraaid kan worden. Wordt je gebeten door een wild dier, dan heb je het gevoel een bepaalde situatie in het echte leven niet de baas te kunnen.

Hier kan ik wel wat mee. Verliefd ben ik niet (tenzij je mijn dieren meerekent) dus ik denk dat de uil me komt vertellen dat ik iets niet de baas kan (ik weet wat) maar dat ik aan het helen ben door liefde. Niet slecht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten