banner

banner

dinsdag 10 maart 2015

Rare droom over Fluffy

Misschien was het mijn manier om het verlies van Sproetje te verwerken. Mijn lief mollig hamstertje heeft plots een herseninfarct gekregen en medicijnen hielpen niet, ik moest haar laten gaan. Hier kun je er meer over lezen: klik

Fluffy kwam eigenlijk niet zoveel voor in mijn droom, maar ik had er wel een discussie over met iemand. Hij vroeg aan mij of een binnenkonijn nu al naar buiten kon. Ik zei dat het pas midden mei kon omdat de nachten nog te koud kunnen zijn en het konijn geen wintervacht heeft. 
Hij antwoordde dat Fluf het anders heel fijn vond buiten. Ik vloog uit! Ik schold hem de huid helemaal vol en zei dat je dit al zeker niet doet met zo een oud konijn dat artrose en een traanoog heeft. Ik eiste dat hij haar onmiddellijk weer naar binnen haalde, maar hij zei dat haar kooi al verkocht was en dat ze buiten moest blijven. Ik ontplofte nog meer. Het rare was dat ik deze discussie voerde met een allochtoon terwijl ik in het echte leven niemand ken die aan deze beschrijving voldoet.
Toen ik wakker werd, was dit met een zeer hoge hartslag, buiten adem en zwetend.

Als je droomt dat je ruzie hebt, heb je onaangename ontmoetingen met sociale rivalen. Droom je dat je schreeuwt, dan staat dit voor angst en kwaadheid. Je uit je opgekropte gevoelens. Over een allochtoon vind ik geen verklaring.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten