banner

banner

maandag 15 juni 2015

Droom over Fluffy

Het was al een hele tijd geleden, maar gisteren heb ik nog eens gedroomd over Fluffy, tijdens een dutje nog wel.
Het was echter geen fijne droom. Ik droomde dat ze aan het stikken was of zich verslikte. Ze maakte kokhalsgeluiden.
Ik hield haar dicht tegen me aan en probeerde het "obstakel" weg te masseren/schudden. Daarbij viel het me op dat Fluffy erg klein was: formaat Snowy.

Ik heb niet direct een idee hoe ik bij deze droom kom. Tuurlijk maak ik me zorgen om Snowy, met zijn hoge leeftijd (11 jaar en 3 à 4 maanden) kan er altijd iets gebeuren. Anderzijds maak ik me ook regelmatig zorgen om Indy. Ze heeft vaak gasaanvallen en ik ben altijd bang dat ik haar er niet zal door krijgen.

Hopelijk wordt de volgende droom over Fluffy een mooiere!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten