banner

banner

dinsdag 16 juni 2015

Droom over ijsvogels e.a. vogel

Tjonge wat een rare droom. Ik stond op mijn terras en er vlogen allerlei vogels dicht in de buurt, het leek wel een vogelshow. Maar blijkbaar waren er veel prooien op mijn terras: muisjes! 1 muisje liep op de muur van het terras en werd vervolgens half opgegeten door de ijsvogel! In het echte leven zou dit natuurlijk niet gebeuren, gezien de ijsvogel enkel vis eet. 
Er cirkelden ook allerlei roofvogels rond het terras, maar de ijsvogel viel het meeste op.

Qua verklaring als totemdier vind ik dit: 
* Nieuwe zonneschijn en welvaart
* Loyaliteit, zorgzaamheid, voorspoed, liefde
* Nieuwe warmte; Zonneschijn; Voorspoed; Liefde. 

Toen ik het boek "Luisteren naar dieren" opensloeg, kwam ik meteen bij de ijsvogel uit, kan geen toeval zijn.
Heeft een ijsvogel je opgezocht, bereid je er dan op voor je in iets nieuws te storten. Ben je het nieuwe uit de weg gegaan? Ben je bang geweest te duiken? Heb je behoefte aan nieuwe warmte? Maak je geen zorgen. Met een ijsvogel in de buurt zul je niet verdrinken. Integendeel, je duik zal je leven nieuwe zonneschijn en voorspoed brengen.

Klinkt allemaal goed, ben alleen benieuwd op welk gebied in mijn leven deze duik zal komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten