banner

banner

donderdag 2 juli 2015

Nachtmerrie over Snowy

De nachtmerrie kwam wel tijdens een middagdutje, mag ik het dan toch een "nacht"merrie noemen?

Anyway, in mijn droom had Snowy blijkbaar tandproblemen, gelukkig niet in het echte leven. Behalve recent een gebroken kies, maar de tegenoverstaande kies slijt nog mooi af.
Mijn ex (L) ging Snowy's snijtanden bijslijpen! In het echte leven was hij al bang om de nageltjes te knippen, laat staan zo een ingreep uitvoeren. Maar hij deed het nog vrij goed.
Daarna gebeurde iets héél raar. Snowy werd in een soort oven gestoken en uitgebonden zoals een konijntje dat gecastreerd gaat worden. Hij kreeg een mondsperder in en vervolgens een soort van kronen die over zijn kiezen werden geschoven waar elastieken aan vast hingen.
Daarna ging de "oven" dicht en begon de plaat waarop hij lag heel hard te trillen en schudden. Je kunt het vergelijken met wat ze op een autokeuring doen als ze de ophanging testen.
Ik schreeuwde dat ze mijn mannetje aan het mishandelen waren en wilde hem bevrijden, maar iemand hield me tegen.
Het trillen was gelukkig vlug voorbij en zou zijn kiezen hebben bijgewerkt...

Ik werd zwetend en met een hoge hartslag wakker. En ben dan dadelijk Snowy gaan knuffelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten