banner

banner

vrijdag 28 augustus 2015

Droom over Dotje

Donderdagavond 27 augustus vond ik Dotje zachtjes overleden in haar huisje :(. Ze is gestorven zoals ze eruit zag: schattig. Op haar rugje met haar handjes op haar buikje.

Zoals altijd nam ik foto's en afscheid van mijn lief bolleke met voetjes. Ik legde haar in een potje in de koelkast want ze begon al te ruiken.

Toen probeerde ik te slapen, maar het werd een nacht vol nachtmerries. Deze herinnerde ik me nog levendig. Ik opende de koelkast en Dotje deed plots haar oogjes weer open en probeerde op te staan. Ik maakte als de bliksem het potje open en warmde haar zachtjes op in mijn handen en gaf haar kusjes.

Verschrikkelijk als je dan om 4u. wakker wordt en beseft dat het nooit zal gebeuren :'(.
Rust zacht lieve kleine meid...
Deze tekst schreef ik voor haar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten