banner

banner

maandag 3 augustus 2015

Droom over gigantische spin en Fluffy en Snowy

Rare droom...

Ik hoorde geknaag in de gordijnkap in de keuken. Toen ik ging kijken, zag ik al een gat en een dier dat er probeerde door te komen. Ik roep L (niet zeker of we samen hoorden of dat hij op bezoek was) en hij ziet meteen dat het een spin is! Hij houdt het gat dicht met zijn handen, maar moet even loslaten om plakband van mij aan te nemen. Op dat moment komt de spin er door gekropen en ze is groot!!! Wel 20 cm!

Ik natuurlijk in paniek en we proberen de spin te volgen zodat we ze kunnen vangen. Ondertussen zijn Fluffy en Snowy ook op de commotie afgekomen. En ze doen waar konijnen goed in zijn: voor je voeten lopen!

De achtervolging gaat nog een tijdje door, maar dan word ik met een ruk wakker. Zwetend en hijgend :(.
Deze droom zal wel te maken hebben met wat ik op tv gezien heb: sociale spinnen die gigantische webben weven tussen bomen, lantaarnpalen en stroomdraden, jakkes!
En Fluffy en Snowy... tja, ik wou dat alles weer zo als vroeger was. En dat ze hier als jong volwassen konijntjes zouden rondhuppelen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten