banner

banner

maandag 7 september 2015

Angstige dromen ivm Snowy

Het was een rotnacht die volgde na een rotdag :(.

Gisteren ontdekte ik namelijk een bultje op Snowy's rechterwang. Net op de plaats waar hij 6 maanden geleden een kies gebroken heeft :(.
Ik ben vrij zeker dat het een abces is. Bij konijnen moet dat altijd geopereerd worden, maar hij is al 11,5 jaar. Ik ben dus ontzettend bang dat hij de narcose niet meer zal aankunnen :(.

Om 15u heb ik een afspraak bij Steven en hoop ik - tegen beter weten in - dat er nog een andere behandeling bestaat.

Eerste droom:
Ik hoorde een helikopter en ging op het terras kijken. Er vloog eentje vlak voorbij het terras, erg laag dus. Vreemd genoeg maakte hij geen wind. Plots bleef hij hangen aan de rechterkant van mijn terras, met de voorkant richting aardewegje. En dan ging hij over in ‘stille modus’, hij maakte geen geluid meer en leek iets of iemand te bespioneren.

De verklaring volgens Grote Beer: 
Een droom waar een helikopter in voorkomt geeft aan dat je gepassioneerd bent om je doelen te bereiken. Deze droom kan ook betekenen dat je meer zelfbewustzijn aan het ontwikkelen bent.
Een droom waar absolute stilte of een ongebruikelijke stilte in voorkomt, staat voor een shock toestand.
Het 2de gedeelte begrijp ik, het eerste niet.

Tweede droom: 
Ik was bij mijn 2 broers en om de een of andere reden moesten we een drukke steenweg met 2 rijvakken oversteken. Auto’s en trucks bleven maar komen en verschillende andere mensen slalomden tussen de auto’s die moesten uitwijken. 
Mijn broers hadden de overkant al gehaald, maar ik twijfelde omdat ik geen afstanden meer kan inschatten door het beperkte zicht in mijn rechteroog.
Toen het verkeer wat rustiger werd, waagde ik het toch. Ik was halfweg en iedereen kwam plots terug gelopen en ze sleurden mij mee.

Zie je verkeer in je droom, dan betekent dit dat je een probleem alleen probeert op te lossen. Het is beter als je om hulp of medewerking vraagt. Droom je dat je gemakkelijk door het verkeer komt, dan staat dit voor een verlichting van je problemen.
Een verklaring die specifiek over 'weg oversteken' ging, vond ik niet.

Derde droom: 
Ik moest Snowy achterlaten voor een operatie :(. Maar ik hoorde iemand (de dierenarts?) zeggen dat hij het niet zou halen omdat hij maar een 000… had. De puntjes staan voor een woord dat ik me niet kan herinneren of dat misschien niet eens een betekenis had.

Als de nul heel sterk in je droom voorkwam, dan bereik je nu een niveau van spirituele heelheid en innerlijke rust. Het getal drie staat voor leven, vitaliteit, innerlijke kracht, verbeelding, creativiteit, energie en zelfontdekking. Een drie staat ook altijd voor een drie-eenheid zoals het verleden, het heden en de toekomst of de vader, de moeder en het kind, etc.
Ik voel me helemaal niet gerust! Ik begrijp het niet, misschien straks wel...

Edit: Opluchting alom!!! Vanmorgen had ik al de indruk dat de bult gezakt was, maar ik dacht dat ik het me inbeeldde. Zojuist zegt de DA dat hij de bult kan verplaatsen. En plots was hij weg! Hij kijkt vlug in zijn mondje en ziet veel speeksel met belletjes. Waarschijnlijk een verstopte speekselklier die hij weg gemasseerd heeft.
Ook maar meteen nageltjes laten knippen, oogjes gecheckt, tandjes en kiezen prima in orde, kortom: een oud maar gezond manneke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten