banner

banner

maandag 30 november 2015

Droom over fiets

Ik was in Leuven en moest terug naar huis en dat moest blijkbaar per fiets. In het echte leven natuurlijk niet haalbaar ;-).
De zon scheen en er waaide een zacht briesje over mijn armen. Ik fietste wel ongemakkelijk, het zadel stond te hoog en moest heel zwaar op de pedalen trappen.
Bij een kruidenierswinkeltje hield ik halt, wellicht om water te kopen. En plots staan mijn vrienden/collega's/schoolvrienden om me heen. Ze steunden me en lieten me lachen.
Toen vertrok ik weer alleen op pad.

Zou deze droom willen zeggen dat ik overwegend alleen door het leven ga? Maar dat ik op cruciale momenten toch op steun van vrienden kan rekenen?

Dit vond ik op internet: Droom je dat je fietst, dan is het belangrijk dat je een goede balans vindt tussen werk en plezier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten