banner

banner

zaterdag 16 januari 2016

Droom over Indy en andere konijntjes

Ik vroeg gisteren of Fluffy en Snowy wilden langskomen in mijn dromen. Ik mis hen zo, vooral Snowy natuurlijk nog harder omdat het zo kort geleden is :(.

Maar het werd Indy, wat natuurlijk ook héél leuk is, want ik zie mijn fluwelen meisje zo graag :). Binnenkort mag ze in de woonkamer wonen (eigenlijk overal maar dat wordt de hoofdverblijfplaats zeg maar) en dan hoop ik nog een hechtere band met haar te krijgen.

Het is in de toekomst ook de bedoeling dat ze een vriendje zal krijgen en daar ging deze droom ook over. Hij speelde zich wel weer af rond mijn ouderlijk huis. Geen idee waarom dat steeds blijft terugkomen. 

Indy was buiten aan het spelen, ter hoogte van de kippentuin en het werkhokje van mijn broer. Ik was met haar aan het knuffelen toen ik plots 3 konijnenhoofdjes zag verschijnen in een gat in de muur. Ze waren duidelijk nog jong, zo een 8 weken. Eentje had een bijzonder kleur dat het midden houdt tussen grijs/blauw/bruin met donkerrode oogjes. Het ander was wit met oranje/bruine vlekken. Maar het derde heb ik niet kunnen zien.

Ik deed mijn armen beschermend rond Indy omdat ik niet wilde dat zij die konijntjes zou aanvallen of andersom. Het blauw/grijs/bruin konijn kwam naar haar toe en begon likjes te geven op haar hoofdje. Zij plofte op haar zij en genoot ervan.
Dan waren we ineens op de kleine slaapkamer boven en daar zaten de konijntjes naast elkaar in een mandje. Plots piept er ook een eekhoornhoofdje boven de konijnenkopjes uit :).

De verklaringen volgens internet.

Droomboom.be: Als je droomt over je ouderlijk huis, of de plaats waar je bent opgegroeid of een huis waar je eerder in hebt geleefd, dan duidt dit op je eigen verlangens om zelf een familie te starten of op je overtuigingen die je thuis hebt opgebouwd. Het kan ook aspecten van jezelf weerspiegelen die opvallend aanwezig waren of zich aan het ontwikkelen waren tijdens de periode dat je in dat huis leefde.

Dromen-betekenis.nl: In een droom over vroeger kan het voorkomen dat u plotseling weer in uw ouderlijk huis binnenstapt bijvoorbeeld het huis waar u als kind bent opgegroeid. In dit type dromen staan bepaalde zaken vaak symbool voor dingen. Allereerst zijn huizen symbolen van het Zelf dus wanneer u in een droom terug keert naar uw ouderlijk huis kan dat betekenen dat u op zoek bent of behoefde heeft naar hoe bepaalde zaken erin het verleden aan toegingen. Een mogelijk verlangen naar enkele gewoonten uit het verleden of identiteiten die u hebt gehouden. Het is ook mogelijk dat u verdrongen herinneringen naar boven probeert te halen om zaken te verwerken waar u nog hinder van ondervindt. 

Droominfo.nl: als je droomt over een konijn voorspelt dit geluk, een prettige samenloop van omstandigheden en een positieve uitkomst van toekomstige ondernemingen.

Droomboom.be: Op de allereerste plaats staat de eekhoorn voor de verzamelaar in ons. Je bent misschien een hamsteraar en je houdt te erg vast aan bepaalde zaken die je zou moeten leren los te laten. Verder kan het diertje ook duidelijk maken dat je jouw tijd en energie beter moet doseren en/of investeren.

Vannacht werd ik trouwens wakker om 3u33. Volgens de meestergetallen: Je bent een geworden met de verlichte meesters en ze werken dag en nacht met je op vele niveaus. Ze houden van je, leiden je en beschermen je in alle opzichten.

Al bij al niet slecht, had ik niet verwacht omdat ik me wel zo voel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten