banner

banner

zondag 17 april 2016

Droom over Snowy

Het was wel een rare droom, en weer speelde hij zich af rond/in de ouderlijke woonst. Het was zeker geen veilige haven!
Volgens droomboom.be: Als je droomt over je ouderlijk huis, of de plaats waar je bent opgegroeid of een huis waar je eerder in hebt geleefd, dan duidt dit op je eigen verlangens om zelf een familie te starten of op je overtuigingen die je thuis hebt opgebouwd. Het kan ook aspecten van jezelf weerspiegelen die opvallend aanwezig waren of zich aan het ontwikkelen waren tijdens de periode dat je in dat huis leefde.
De droom kan eveneens je verouderde denken symboliseren.

De inmiddels al lang overleden buurman van mijn ouders, leefde nog in mijn droom. Snowy was blijkbaar van hem, maar hij kwam liever bij mij. De buurman kwam altijd vragen of Snowy bij mij was, hij was blijkbaar toch bezorgd over hem. Maar als hij wist dat hij veilig bij mij was, mocht hij wel blijven.
Snowy was in deze droom ook al oud en een beetje op de sukkel. Maar ik genoot van zijn gezelschap.

Ik vond het heerlijk om zijn zacht vachtje weer eens te voelen! Ik mis hem nog steeds ongelooflijk hard, maar ben blij dat ik hem op deze manier nog kan zien en voelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten