banner

banner

zaterdag 23 april 2016

Spinnenweb en bergen

In deze droom woonde ik weer in Hasselt bij mijn broers. De gang lag vol rommel. Toen ik wilde buitengaan, hing er een spinnenweb voor de voordeur. Geen rond web echter, maar een langwerpig.

Als je droomt dat iets heel rommelig is, dan zie je in een situatie in je leven door de bomen het bos niet meer.
Wanneer je droomt over een (spinnen) web geeft dit je verlangen naar controle aan. Het kan echter ook duiden op remmingen in de manier waarop je je uitdrukt. Je voelt je gevangen en weet niet goed wat te doen, of waar heen te gaan. Deze droom kan tevens symbolisch zijn voor je sociale netwerk van kennissen.

In de volgende droom was ik in Tibet. Er woonden arme mensen maar ze waren heel gastvrij. De natuur met de prachtige bergen was immens mooi. Ik kwam er helemaal tot rust.

Wanneer je droomt over bergen, duidt dit op een groot obstakel (of uitdaging) dat je zou moeten overwinnen. Als je in je droom bovenop de berg staat, geeft dit aan dat je je doel hebt bereikt. Een andere uitleg is dat de berg staat voor een hoger bewustzijn, kennis en spirituele waarheid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten