banner

banner

zondag 14 augustus 2016

Nachtmerrie over Snowy en hamster

In de eerste droom zag ik dat Snowy wat moeilijk liep. Mijn ex woonde hier nog en ik vroeg hem om Snowy op schoot te nemen zodat ik de onderkant van zijn achterpootjes goed kon bekijken.
In het echte leven had hij eelt op de hielen. In mijn droom stonden zijn hele voetzooltjes vol pijnlijke, etterende en bloedende wonden :(. 
Toen werd ik wakker en troostte Indy me met haar lieve likjes.

In de 2de droom had ik een hamster. In het echte leven heeft een fb vriendin opnieuw een hamster, wellicht komt de droom daarvan. Anyway, mijn hamster zat blijkbaar gekneld met haar voorpootje tussen speelgoed in haar kooi en had daarbij haar eigen 'handje' geamputeerd :(.

Wat is dat tegenwoordig met mijn dromen over amputaties? Blijkbaar is er een boodschap die ik nog niet begrepen heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten