banner

banner

vrijdag 16 september 2016

Eindelijk nog eens over Fluffy en Snowy gedroomd

Het verdriet zat heel hoog de laatste dagen, ik miste mijn lieverdjes zo heel erg :'(. Dus deze droom was heel welkom!

Ik herkende het huis niet waarin de droom zich afspeelde, maar Fluffy en Snowy liepen vrolijk rond. Helaas zag ik ook deze keer maar een flits van Snowy, geen mooi bol koppetje, geen wondermooie oogjes. Hij was in de droom zoals hij bij leven was: speels en altijd in beweging, geen tijd voor een knuffeltje :).
Fluffy daarentegen stelde een knuffel altijd op prijs ;-). In deze droom was ze erg in de rui en ik moest haar plukken. Gelukkig liet ze dit heel goed toe, net zoals ze dat in het echte leven ook deed.

Dank je Duo Penotti om weer even bij me te zijn. Jullie mogen dagelijks langskomen hoor! Ik mis jullie nog steeds...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten