banner

banner

woensdag 9 november 2016

Droom over takelwagen

Ik weet niet goed wat ik hiervan moet denken. In mijn droom werd een lichtgroene auto uit het water getakeld. Maar hij was groter dan de mijne, dus was het dan mijn auto? Het was trouwens midden in de nacht.

Anyway, de verklaring: Droom je dat je auto gesleept wordt door een takelwagen of ben je een passagier in een takelwagen, dan staat dit voor weinig zelfvertrouwen. Het is belangrijk dat je je eigenwaarde vergroot en dat je meer op jezelf gaat vertrouwen. Deze droom kan er ook op wijzen dat iets waarvan je dacht dat het je plezier zou brengen je uiteindelijk teleur zal stellen. 

Water staat voor emoties. Het is heel belangrijk hoe water eruit ziet in je droom. 

Dromen of visioenen over een auto vertellen je over de innerlijke veranderingen, positieve nieuwe kansen die je door nieuwe keuzes gaat ervaren. Tijdens deze veranderingen worden vaak je emoties, je relatie, je vragen, je sociale en psychische problemen bekeken en/of herzien. De auto vertelt je hoe ver je met de reis bent, of waar je naartoe gaat werken; het vertelt je dat wat je werkelijk wilt, je ware hart volgt de nieuwe richting. Als je een auto ziet staan in je droom of visioen vertelt dit je dat je druk bezig bent om een reis te gaan maken in je leven. Een andere uitleg is dat de auto staat voor bewustwording: welke keuzes kan ik maken, wat wil ik, is dit de juiste keuze? Een alternatieve uitleg is dat je bewust iets afsluit, achter je laat, of iets niet meer wilt meemaken. Je kijkt dus nog een keer terug naar de reis die je niet meer wilt ervaren. 
Autopech in je droom of visioen vertelt je over obstakels die je niet hebt overwonnen, problemen, onderbrekingen in je innerlijke of uiterlijke reis, veranderingen of mogelijkheden; je moet misschien je plannen herzien. Een andere uitleg is dat je meer creativiteit moet gebruiken om je doel te bereiken.

Als ik die symbolen combineer, begrijp ik het nog niet goed. Eens wat uitleg vragen of dieper over nadenken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten