banner

banner

vrijdag 9 december 2016

Droom over liedje, boodschap van Snowy?

Vanmorgen werd ik weer met een schok wakker. Het was al bijna 6u30 en Indy was me nog niet komen wakker maken, vreemd.

Ik droomde over een liedje van Princess: Say I'm your number one. Ook vreemd want het is een oud liedje en ik heb nooit de radio aan. Dus hoe kom ik hier bij?
De eerste regels van de tekst zijn: Say I'm your number one, I only wanna be close to you.
Dat zei ik ook altijd tegen Snowy, ik wilde hem voorgoed knuffelen en geen seconde loslaten.

Toen Snowy nog leefde en Fluffy pas gestorven was, heb ik hem beloofd dat hij mijn nummer 1 zou zijn. Hij is altijd de onderdanige geweest in de relatie met Fluffy en cijferde zichzelf altijd weg. Ik beloofde hem dat het niet meer nodig was, dat hij mijn nummer 1 zou zijn en dat hij altijd op de eerste plaats zou komen. En dat was ook zo, hij kreeg de meeste aandacht van ze allemaal omdat hij het dubbel en dik verdiende.

Laat hij me zo weten dat hij nog altijd bij me is? Of geef ik hem/mijn verdriet niet genoeg aandacht?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten