banner

banner

zaterdag 10 december 2016

Droom over Snowy en een beetje Fluffy

Dit is de eerste keer dat Snowy zo duidelijk in mijn droom voorkomt! En op een positieve manier, ik ben er zo dankbaar voor 😌. Net voor ik ging slapen, aaide ik nog even zijn haartjes die bij zijn urntje staan.
Ik sliep onrustig en heb veel geluiden gehoord, o.a. van Indy die ook onrustig was. Misschien liet haar getrippel me aan Snowy denken want hun voetjes maken hetzelfde geluid op de mat.

Ik droomde dat Snowy hier rond huppelde maar hij was al blind of blind aan het worden, want hij botste soms tegen dingen aan. Plots sprong hij enthousiast in het kinderzeteltje van Indy en ik zei tegen hem/mezelf: "ik wist wel dat hij dit fijn zou vinden". In het echte leven heeft hij nooit zo een zeteltje gehad, maar hij vond het altijd fijn om hoog te staan of te zitten en zo meer overzicht te hebben. Hij was ook maar een klein manneke 😍.

Net na deze droom sprong Indy alweer bij mij! Het was toen 1u40, echt niet het uur dat ze normaal aandacht zoekt. Ze bleef ook niet lang liggen. Maar toeval kan het volgens mij niet zijn.

In de volgende droom kwam Fluffy voor. Ze had daar ook last van haar achterpootjes/heupen. Ze liep buiten in een tuin, waar regenbuizen uit de grond staken. Haar hoofdje kwam uit ÊÊn van die buizen piepen. Daarna kwam ook haar lichaampje naar buiten, haar kontje had duidelijk moeite en ze zette 1 achterpootje voor het ander neer, alsof ze leek te kruipen. Maar haar oogjes blonken nog altijd 😊.

Er volgde nog een droom waarin ze allebei in huis rond huppelden. Maar hoe ik ook mijn best doe, meer kan ik me er niet van herinneren. 

Maar het was heerlijk om zo mooie boodschappen te krijgen. Juist in deze periode heb ik er heel hard behoefte aan want het gemis blijft 💔.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten