banner

banner

maandag 4 september 2017

Nachtmerries aan de lopende band

Al een maand aan een stuk iedere nacht opnieuw. Ik word er letterlijk moe van, mijn hart klopt als een bezetene en ik zweet me te pletter 😓.
Het voorbije weekend 2 nachten goed geslapen en het begint weer...

Effe een opsomming van enkele dromen.

Ik was samen met ma aan het winkelen. Ik kocht een blauw kommetje en zij wilde het ook graag hebben. Het lag in een soort grabbelbak, dus ik duik die bak in en zoek me suf. Allerlei kleuren, maar geen blauw meer. Met mijn hoofd nog in de bak, zeg ik tegen ma: "houd jij het blauwe maar, ik pak wel een ander". Ik draaide me om en ma was weg, kar verdwenen, gewoon foetsie 😢.

In een andere droom stonden ma en ik in de keuken. Plots kwam er een zwerm wespen en ze begonnen ma overal te steken. Daarna vielen ze op de grond om even krachten op te doen en dan opnieuw te steken. Als ze op de grond lagen, mepte ik ze met een vliegenmepper naar buiten. Maar dan op een manier waarop je golf speelt...
Ik probeerde mijn broer te bereiken en duwde op de parlofoon (gek, bewust wist ik niet meer dat we dit gehad hebben). Maar in plaats van te luisteren, begon hij over zijn eigen problemen te vertellen. Ik kreeg er geen speld tussen en ondertussen ging het steeds slechter met ma. Ze had dringend hulp nodig!

De dromen van afgelopen nacht. Ik zat tv te kijken in de zetel toen ik plots iets op mijn rechterheup voelde. Het was een hand en arm die me probeerden te strelen en uit te kleden 😨. Ik sloeg ze weg en de hand stak zijn middelvinger op. Ik pakte hem bij de pols en duwde die vinger tegen het plafond om hem pijn te doen. Maar de hand werd plots over mijn neus en mond gelegd en ik kreeg geen lucht meer. Ik begon gedempt te schreeuwen en blijkbaar heb ik ook geschreeuwd in mijn slaap. Of alleszins een geluid gemaakt want Chica riep me tot de orde. Het heeft heel lang geduurd voor ik mezelf weer kalm kreeg 😞.

In de laatste droom had Indy rare en veel ontlasting. En plots begon ze groen te braken en te rochelen. Ik wist dat ze zou sterven 😟.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten