banner

banner

maandag 13 november 2017

Droom over verborgen ruimte in huis

Ik was in de hal, samen met nog iemand en die was iets aan het ophangen. Het viel echter uit zijn handen en achter een muur in, waarvan ik niet eens wist dat er een gat in zat.
Omdat we het ding terug wilden dat we aan het ophangen waren, klopte hij een gat in de muur. En ipv in mijn living uit te komen, zagen we een verborgen ruimte met allemaal kadootjes en mooie decoratiespulletjes.

Ik denk dat ik al in de kerststemming ben 😉.
De verklaringen volgens internet:

Een geheime doorgang in je droom staat voor verborgen kracht en je verlangen naar het ontdekken van je innerlijk en naar zelfontdekking. Er moet iets uit je onderbewuste naar boven komen. Als dat gebeurt, dan ontdek je nieuwe kansen en vergroot je je bewustwording.

Wanneer je geheime gangen ontdekt in je droom, suggereert dit dat er iets nieuws en/of opwindend plaatsvind in je wakkere leven. Dit zou kunnen duiden op nieuwe mogelijkheden, een nieuwe relatie of een nieuwe manier hoe je tegen het leven aankijkt.

Als je wakker wordt voordat je de (geheime) doorgang goed onderzocht hebt, suggereert dit dat je nog niet precies weet hoe je deze mogelijkheden kunt benutten, of hoe je verder komt in een relatie. Misschien maakt de nieuwigheid en onzekerheid van deze ontdekking je een beetje voorzichtig.
Een stapel cadeaus symboliseert ongebruikte of onbekende vaardigheden.

Als u droomt verborgen voorwerpen aan te treffen, zult u onverwacht plezier beleven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten